Doskonale zdajemy sobie sprawę, że dla przedsiębiorstw, najważniejsza jest ciągła i bezawaryjna praca systemów telekomunikacyjnych wykorzystywanych w zastosowaniach biznesowych. Dlatego też pragniemy zaoferować Państwu sprzęt oraz usługi, które zapewniają bezawaryjną pracę infrastruktury telekomunikacyjnej. Nasze usługi są konkurencyjne cenowo i wielokrotnie tańsze niż zatrudnienie etatowego serwisanta, a pomimo tego są świadczone na najwyższym poziomie dzięki licznym szkoleniom. Możemy przejąć w całości sprawy związane z telekomunikacją w Państwa firmie.
Jednym sposobem jest stała umową o współpracę z naszym klientem. Klient czuje swoje bezpieczeństwo wynikające z tego, że my jesteśmy w pogotowiu aby do niego szybko przyjechać i naprawić powstałe uszkodzenia sprzętu łączności telefonicznej. Rozwiązanie takie gwarantuje klientowi (w ramach zapisu w umowie) wykonywanie tych usług w pierwszej kolejności. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii negocjowany jest indywidualnie i zastrzeżony w umowie. Stała umowa jest korzystna finansowo dla klienta. Usługi uzyskuje w niższych, zryczałtowanych cenach.
Drugim sposobem współpracy to umowa ustna. Klient nie jest związany umową, nie ponosi kosztów stałej współpracy ale wie, że może na nas liczyć. Kiedy potrzebuje naszej pomocy - bierze do ręki słuchawkę telefonu i mówi o swoich problemach. Nie płaci, kiedy nie jesteśmy mu potrzebni ale musi pamiętać o tym, że klienci z którymi mamy podpisaną umowę są traktowani priorytetowo.
Zachęcamy Państwa do zawarcia stałej umowy na konserwację Waszego systemu telefonicznego. Umowa taka gwarantuje pierwszeństwo w obsłudze klienta, a w przypadku awarii systemu zapewnia natychmiastową reakcję i usunięcie uszkodzenia, bądź jeżeli jest to niemożliwe podmianę elementów, a ostatecznie przywrócenie łączności za pomocą środków zastępczych.